sobota, 21 listopada 2015

Wywiad z Kają Nowak - Warto spełniać swoje marzenia!

 Kaja Nowak - Piętnastoletnia fotomodelka zakochana w fotografii i pozowaniu do zdjęć. Pozytywnie zakręcona, swoimi zdjęciami przekazuje multum pozytywnej energii! 

 Witaj Kaja! Jak zaczęła się Twoja przygoda z aparatem?
Cześć! Wszystko zaczęło się dzięki mojej mamie, zaczęłam wchodzić w 
świat modelingu. Sama była modelką w 1998, była w finale Miss pomorza- kujaw, zajęła drugie miejsce.

Gratuluję! A jak twoja mama "wciągnęła" Cię do tej branży? :)
Już od małego robiła mi zdjęcia i wysyłała je do gazet, chociażby pod postacią księżniczki, hah :D

Co lubisz robić? 
Uwielbiam robić sobie zdjęcia, stroić się... Od zawsze tak mam. 
Kto robi Ci zdjęcia?  
Moja mama jest chwilowo fotografem, więc zdjęć mi nie brakuje. Mam szczęście, że sesje mam darmowe! :) 

Gdzie można obejrzeć efekty Twojej pracy?
   Zdjęcia dodaje na maxmodels.pl -> kajula00 

Co wolisz - fotomodeling czy modeling?
ZDECYDOWANIE FOTOMODELING! Wiążę się to z tym,że jeszcze nie miałam okazji nauczyć się profesjonalnie chodzić na wybiegach,na wszystko przyjdzie czas...

Masz jakieś rady dla czytelników?
 Kochani,pamiętajcie spełniać marzenia! Mimo wszystko,ludzie,którym na Was zależy uszanują to co kochacie!

 Zgadzam się, to najważniejsze w życiu :) Dziękuję za wywiad!

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że zrobiłaś z kimś wywiad i dodałaś na blog, szkoda, że jest taki krótki :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiad,ja też często udzielam wywiadów.
    Ten jest na prawdę udany !
    Cudowna stylizacja ♥

    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wywiad. Też myślałam nad zrobieniem jednego :) http://normalgirl999.blogspot.com/2015/11/change-something.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że taki krótki :)
    Zapraszam
    http://kin-ga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń