sobota, 30 lipca 2016

Trochę dymu

Hej! Doszła lustrzanka, więc zaczęła się zabawa haha :D Dzisiaj chcę pokazać wam jej efekty. Wzięłyśmy kulki dymne... i się zaczęło! Totalne początki, ale na razie jest fajnie!

To człowiek człowieko­wi jest naj­bar­dziej pot­rzeb­ny do szczęścia.
Przyjaźń rodzi się w momencie, gdy jedna osoba mówi do drugiej: "Co? Ty też? Myślałem, że tylko ja".

Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko?
Tam znajdziesz więcej zdjęć. 
Żyj tak, jakbyś miał umrzeć jutro. Ucz się tak, jakbyś miał żyć wiecznie.
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

9 komentarzy:

  1. Ja także musiałem się ,, nauczyć " mojego aparatu :)
    Zdjęcia naprawdęwyszły dobrze !
    http://heytien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można kupić takie kolorowe kulki dymne? :)

    www.ibejhlojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia z kulkami dymnymi bardzo fajnie wyszły! Kiciuś przeuroczy ;3 <3 Lecimy poszukać tych cudeniek na allegro ;3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ujęcia z kulkami są doskonałe oby tak dalej 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj też muszę sobie kupić jakąś lustrzankę :)
    Uroczy kotek <3
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, uwielbiam zdjęcia z dymem! *o*

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki pod zdjęciami :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na pierwszy raz - efekty są naprawdę świetne.
    Ja też się 'uczę' nowego aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :D też kiedyś próbowałyśmy z tymi kulkami ale zawsze dym leciał tak że nie udało się go ująć na zdjęciu :d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń