poniedziałek, 6 stycznia 2020

Minęło

Waiting for you just in case one day it doesn't hurt 
Gdybym mogła zatrzymać czas, nie zrobiłabym tego.
Gdybym mogła spojrzeć w przyszłość, nie zrobiłabym tego. 
Gdybym mogła zmienić przeszłość, nie zrobiłabym tego. 
Świat, którego dane mi doświadczać, jest tylko na chwilę.
Nie mam wystarczająco otwartych oczu.
A może powinnam trochę je przymknąć? 
Jeszcze się nie nauczyłam. 
Wystarczy, że Ty widzisz słońce.
Ogrzewa Twój uśmiech.
Do mnie należy księżyc.
Nie przyzwyczajam się do niego dzisiaj.
Rzeczywistość jest jak bańka mydlana.
Odczuwam czas. Czuję go wszędzie. Zmiany zachodzą bardzo szybko.
Ale niektóre rzeczy pozostają niezmienne. 
Przypadek. Nadzieja. Utrata. Nieporozumienie. Przejęzyczenie. Pasja. Ból. Przyjaźń. Początek.  Wspomnienia. Strach. Uśmiech. Zabawa. Szaleństwo. Miłość. Zagubienie. Młodość. Granica. Życie. Zdjęcia. Taniec. Moment. Czas. Doświadczanie. Nauka. Upadek. Pisanie. Złość. Stres. Zawód. Złamanie. Szacunek. Ludzie. Nowość. Rodzina. Problem. Kreatywność. Jedzenie. Sport. Książki. Śmierć. Zwierzęta. Noce. Spacery. Niedokończenie. Gwiazdy. Imprezy. Słowa. Pamięć. Improwizacja. Kłamstwo. Pocałunek. Niecodzienność. Błąd. Emocje. Uczucia. Dobro. Kłótnia. Marzenie. Wyjazd. Sen.

1 komentarz:

  1. A ja bym to zrobiła. Przeszłości nie zmienię, ale mogę wpłynąć na przyszłość i tego się trzymam.

    OdpowiedzUsuń