poniedziałek, 12 maja 2014

Pasja.

Chyba każdy z nas ma jakąś pasję. A to granie na gitarze, taniec, śpiew czy motoryzacja. Uważam, że hobby to bardzo ważna rzecz w naszym życiu... W końcu niektórzy z nas nie wyobrażają sobie życia bez swoich pasji. Moją pasją są konie. Cóż, w tej kwestii bardzo mało osób mnie rozumie. Nauczyciele często z zadziwieniem się pytają: "To ty na dużych koniach jeździsz?", "Sama?". Czasem sama się zastanawiam czy to takie dziwne ;) Pamiętam, jak w wieku 5,6 lat na każde urodziny prosiłam rodziców o konia. Teraz oczywiście też mam takie marzenia, ale aktualnie stawiam sobie cele na treningach żeby nie stać w miejscu. Dlatego proszę was:
Jeśli macie jakieś pasje i sprawiają wam one przyjemność, rozwijajcie je za wszelką cenę!

Czyszczenie Klary.
Baardzo stare z 2012 :)
Ja z Dalią
Ja na Parysku.



~ ~ ~
Trzymajcie się ciepło ! :D

2 komentarze:

  1. Bo jeździectwo jest najlepsze! :) ile lat jeździsz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla nas tak! :) oj już w lipcu 3 rok będzie. Niestety nie mogę na razie jeździć no i miałam sporo przerw. :c

      Usuń