środa, 29 kwietnia 2015

Uczę się!

No hej, to znowu ja. Tak jak w poprzednim poście będę pisała o mojej najnowszej pasji-fotografii.
Myślę, że moje zdjęcia z dnia na dzień są coraz lepsze (ćwiczenie czyni mistrzem :D). Co jakiś czas mam zamiar "pochwalić" się tutaj efektami mojej pracy. Zdjęcie powyżej jest to te, z którego jestem najbardziej dumna. A co wy o tym myślicie ?

A to inne efekty mojej pracy:







 Nie obyło się też bez zdjęć moich ukochanych zwierzaków! :) Na trzech zdjęciach powyżej przedstawiam Teodora (Ted) i Zefira <3



Co w kolejnych postach ?
  • Sesja A&K (tajemnica :D)
  • Książki, które przeczytałam oraz polecam.
A Wy co byście chcieli w kolejnym poście ? :) 

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia zapraszam na instagrama ! :)

Instagram: malinowa7

5 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, bardzo mi się podobają *-*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia co raz to lepsze! :D
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Widać, że się doskonalisz w tym co robisz ;) Jeśli chodzi o kolejny post to z wielką chęcią przeczytałabym na temat książek, bo bez skrycia przyznaję, że je kocham!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent dziewczyno. Może zrób jakieś wiosenne DIY.
    Alia-Natalia blog

    OdpowiedzUsuń