sobota, 23 maja 2015

Kim jestem?

Każdego dnia szukam siebie. Szukam własnego stylu, dopasowuję ubrania. Wypracowuję własne zdanie. Nie chcę być jak wszyscy.  Chodzę po drodze i śmieję się ze wszystkiego. Biegam jak mała dziewczynka. Staram się podejmować decyzję jak dorośli. Robię sobie sto selfie dziennie. To kim ja w końcu jestem?

Jestem SOBĄ! Nigdzie na świecie nie znajdzie się druga osoba taka jak ja. Tak nieśmiała, spontaniczna... czasem szalona. Połączenie różnych stylów (jak to moja przyjaciółka powiedziała - mam śmieszny styl ale Jej się podoba. xD ) i różnych zachowań. W całym tym świecie można się zgubić. Zgubić siebie i wszystko, co najważniejsze.




W tej zamieci, pogoni za pieniędzmi trzeba szukać własnej osobowości. W końcu o ile bardziej będziemy dumni ze stylizacji, którą ułożymy sami niż takiej ściągniętej z innej blogerki? Albo gdy nie damy naciągnąć się na papierosy czy alkohol, potrafiąc powiedzieć stanowcze nie? 


3 komentarze:

  1. Najważniejsze to być sobą, bo to najpiękniejsze co mamy :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście w ogóle nie obchodzą mnie ubrania ani style, ważne to co człowiek ma w srodku) Jestem kobietą - moda jest nudna dla mnie. To chyba też jakiś styl,prawda?:)
    Mimo to,bardzo mi się podoba że jesteś radosna na zdjęciach i o to chodzi!:) Życie jest po to by brać od niego jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :D też tak sądzę, w końcu nie każdego musi interesować to samo! :)

      Usuń