sobota, 16 maja 2015

To co kocham


Cześć!
Uff. Znowu tyle nie pisałam, ale przygotowania do sprawdzianu robią swoje. Większość z was ma zapewne sprawdzian szóstoklasistów za sobą, a w moim przypadku pech chciał, że byłam w tedy w szpitalu i piszę w drugim terminie. Dokładnie 1 czerwca. Dostaję tony lekcji żeby jak najlepiej się do niego przygotować, także nie dziwcie się że tak mało jest notek. Nie martwcie się, wchodzę codziennie i czytam wasze blogi, tylko nie starcza mi już siły na pisanie notki. To w ogóle chyba najpóźniejszy wpis jaki dodaje (aktualnie jest 21:46 :D ) bo dopiero co skończyłam lekcje z polskiego, ale postanowiłam sobie, że będzie dzisiaj wpis i musi być, o! Nie będę nie pisać więcej niż tydzień. Przejdźmy do dalszej części wpisu, czyli...
To co kocham:
 ♥ muzykę
 ♥ spacery
 ♥ przytulanie
 ♥ jeść
 ♥ głupawkę

 ♥ zwierzęta
 ♥ ciepło
 ♥ kakałko
 ♥ prowadzić bloga

 ♥ jeździć konno
 ♥ przyjaciół
 ♥ rodzinę
 ♥ mój telefon

 ♥ kolorowe włosy
 ♥ ciuchy
 ♥ ombre
 ♥ Francję

 ♥ czytać książki
 ♥ miętowy
 ♥ robić zdjęcia
 ♥ wieczory

 ♥ serduszka
 ♥ rysować
 ♥zeszyty z ładną okładką
 ♥ jazdę samochodem 



 Malutki spam zdjęciowy haha :D Ja to już kładę się spać, a was zostawiam z porcją zdjęć. Dobranoc miśki ;*


2 komentarze:

  1. Współczuję, że byłaś w szpitalu, mam nadzieję, że to nic poważnego! :) Co do testu szóstoklasisty nie ma co się przejmować i martwić, będzie dobrze. Nie ucz się za dużo, bo nie ma czego się na to uczyć, powtórz pisownię i wzory na matematykę. To jest najważniejsze. Ja pamiętam, że się nie uczyłam przed tym testem, na luzie poszłam napisać i bardzo dobrze mi poszło :D z matematyki miałam 100% (wielkie wow jak dla mnie) a z polskiego coś ok, albo ponad 90% :D
    Co do zdjęć to postaraj się na następny raz je bardziej wyostrzyć i mam nadzieję, że powrócisz tu na stałe! :D
    Ok już kończę, ale zapraszam na mojego bloga :)

    http://nicolenicky01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, to było poważne, miałam wypadek, ale już wszystko ok.. Testem się nie stresuję, będzie jak będzie, to o niczym nie świadczy. Gratuluję tak wysokich wyników! :D Dziękuję za rady ;3

      Usuń