sobota, 9 maja 2015

Co u mnie?

 Hej!
Pewnie znowu myśleliście, że opuściłam bloga. O nie! Nie pisałam sporo ponieważ... szkoła. Wszyscy doskonale o tym wiecie i nie muszę nic tłumaczyć. W poniedziałek, kiedy po ponad miesięcznej nieobecności przyszłam do szkoły klasa zrobiła mi ogromną niespodziankę. Dostałam świetną książkę, długopis ze zwierzaczkiem i kartkę z życzeniami. Nie mam wątpliwości, że moja klasa jest najlepsza! Wcale się nie spodziewałam aż tak miłego przywitania.
Już w tym tygodniu czekały mnie kartkówki i sprawdziany. Mam nadzieję, że poszło mi dość dobrze i choć trochę pamiętam tematy  z poprzednich lekcji.
Jeśli byliście tu wcześniej, mogliście zauważyć, że nagłówek się zmienił. Postanowiłam spróbować swoich sił jeśli chodzi o grafikę.
Dzisiejszy post jest luźny, bo po prostu chciałam wam powiedzieć co u mnie. :) Nie martwcie się, nie zabraknie postów tematycznych itp. Bo mam głowę pełną pomysłów!
Nie byłabym sobą gdybym nie robiła zdjęć, więc łapcie taki mix z tygodnia.
 *opuszczony dom*

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne posty, jestem dopiero początkująca czy mogła byś zaobserwować mój blog ? :)
    http://obiektywaparatuphoto.blogspot.com/
    + obserwuję twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń