wtorek, 30 czerwca 2015

Trzynastolatka

Nie mam już 5 lat! Dam radę! Wiem już, co to życie! Nie jestem dzieckiem!
Zacznij traktować mnie jak dorosłą! Mam w końcu już te "naście" lat...

Właśnie dzisiaj skończyłam 13 lat. W końcu jestem nastolatką! Nie obrażaj mnie, mówiąc na mnie dziecko!... Ale czy aby na pewno? 
13 czy 17 lat nie zmienia nas od środka. Jesteśmy może trochę bardziej odpowiedzialni, zmieniamy swoje poglądy na różne tematy. Ciągle jesteśmy dziećmi i zawsze nimi będziemy. Każdy ma w środku coś z dziecięcych lat - jakie było by życie bez odrobiny dziecinności i szaleństwa?
Cieszę się z tego następnego upływającego roku. Zawsze po urodzinach stawiam sobie nowe cele, nowe zmiany które chce zrealizować  przez następny rok. Mam nadzieję (a chociaż mi się tak zdaje) że te cele są coraz bardziej poważne i lepsze z roku na rok. 

6 komentarzy:

  1. Na początku WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ! ;) Źyczę Ci aby Twoje postanowienia się spełniły :) I masz super blog. Kociaki i piesek prześliczny :) Pozdrawiam :) !
    http://happydaysikorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Obserwuję blog, również genialny! :D

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Sto lat!
    Piękne zdjęcia, przesłodkie kotki :)

    http://emiemaila.blogspot.com/2015/07/choies-wishlist.html
    Moglibyście kliknąć w trzy linki w tym poście? Proszę i z góry bardzo, bardzo dziękuję :) W zamian mogę dać obserwację i kilka szczerych komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Już dzisiaj klikałam, można jeszcze raz? :D

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Jesteś bardzo inteligentna jak na swój wiek. :) Świetne zdjęcia! :)

    http://pevka-pev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! :)
    Ja jestem już 'dorosła', niedawno skończyłam 18naście.. ale gdzieś ciągle jestem dzieckiem :) Nie ma takiego czegoś jak bariera która sie przekracza w dniu pewnych urodzin.

    OdpowiedzUsuń