sobota, 7 listopada 2015

Recenzja książki - Chata


Najmłodsza córka Mackenziego Allena Phillipsa Missy została porwana podczas rodzinnych wakacji. W opuszczonej chacie, ukrytej na pustkowiach Oregonu, znaleziono ślady wskazujące na to, że została brutalnie zamordowana, ale ciała dziewczynki nie odnaleziono. Cztery lata później pogrążony w Wielkim Smutku Mack dostaje tajemniczy list, najwyraźniej od Boga, a w nim zaproszenie do tej właśnie...
Chata. Książka, która bardzo mną wstrząsnęła. ,,Chata na zawsze zmieni sposób, w jaki myślicie o Bogu" Zgadzam się z tym w 100%. Historia dość brutalnie pokazuje nam, dlaczego Bóg nie może uratować człowieka przed każdym złem czyhającym na niego w życiu. Przedstawia Stwórcę w sposób nieprzewidywalny (no nie wiem czy spodziewalibyście się  murzyńskiej kobiety jako obraz Boga) i zarazem idealnie Go uczłowiecza. Człowieka, który stracił swoją córkę musiał dotknąć ogromny ból i żal do sprawcy. Postanowił go szukać, znaleźć ukochaną córeczkę. Zadawał sobie jedno odwieczne pytanie: Dlaczego Bóg pozwolił na tak wielkie cierpienie? 
Ta książka jest genialna. Akcja jest zadziwiająca i osobiście byłam w wielkim szoku, gdy skończyłam ją czytać. Musiałam sobie to wszystko poukładać... Lektura zupełnie zmienia pogląd i sposób patrzenia na świat. Polecam ją każdemu, a szczególnie osobom, które lubią czytać w długie jesienne wieczory zadziwiające zwroty akcji. :)

7 komentarzy:

  1. Książka jak najbardziej trafia w mój gust, muszę po nią siegnąć! :)
    Masz świetnego bloga, obserwuję i będę wpadała cześciej. :*
    MOJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej książka nie dla mnie, ale fabułą ciekawa :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna recenzja książki ;) chętnie po nią sięgnę :)
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    I zapraszam do mnie na KONKURS urodzinowy ;))
    www.biegnacaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna zapowiadająca się książka :) Chyba po nią sięgnę !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wkońcu znalazłam jakomś ciekawą książke dla mojej mamy! Wielkie dzięki ! Bardzo podoba mi się twój blog .
    http://recenzjetosboker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń