piątek, 5 lutego 2016

Masz więcej niż możesz sobie wyobrazić

Jestem bogata. Naprawdę! Nie chodzi mi teraz o drogi aparat czy telefon. Pudło. Nie mieszkam też w białym domu gdzieś na końcu świata. Próbuj dalej.  Nie latam helikopterem do szkoły czy na zakupy. Nie jestem też supersławna. Niestety nie wygrałam miliona w Totolotku czy nie znalazłam na ulicy 100 tysięcy złotych. Nie, nie wychodź! Wcale nie kłamię! Po prostu mój majątek nie jest materialny...





Jestem bogata mając wsparcie u rodziny i przyjaciół. Codziennie otacza mnie kilkadziesiąt osób, które potrafią poprawić mi humor w przeciągu sekundy.  To cudowne uczucie móc powiedzieć o wszystkim jednej osobie, która nie zacznie krzyczeć, że poprzewracało Ci się w głowie, tylko usiądzie, przytuli z tekstem ,,Przejdziemy przez to razem" czy ,,Pomogę Ci"
Bezcenny jest niedzielny obiad z rodziną, kiedy to wszyscy razem siadamy przy stole i opowiadamy co działo się w ciągu całego tygodnia, gdzie często nie mamy czasu na rozmowę.
Najlepiej czuję się jednak, gdy mój mały braciszek podbiega do mnie wołając ,,Maniu, kocham ciebie! A ty kochasz? Kochaj...." Jak mam się nie uśmiechnąć i nie zapewnić, że Go kocham? No jak?


Jestem bogata, bo mam marzenia. Marzenia zamieniają się w cele. 
 
Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia

Dzięki nim wstaję codziennie rano z łóżka. Wiem, że kiedyś usiądę w bujanym fotelu przed kominkiem dziergając coś na drutach w pełni zadowolona ze swojego życia. Popełniam błędy, ale dam radę. Muszę dać. Może wszystko nie skończy się tak pięknie, ale będę mogła powiedzieć ,,przynajmniej się nie nudziłam" 

Jestem bogata, bo mam pasję. No, nawet nie jedną. Z każdą z nich mogę związać przyszłość (i bardzo bym chciała) więc jeśli nie wypali plan A zostanie jeszcze 31 liter :) Nudno nie będzie, bardzo chciałabym pracować z ludźmi lub dla ludzi. Każdy z nas jest stworzony dla czegoś większego - nie żyjemy tylko dla siebie, musimy dawać z siebie jak najwięcej innym ludziom.


Czujesz się bogaty?

4 komentarze:

  1. Bardzo pozytywny post, bogactwo nie powinno być materialne.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywne zaskoczenie. Świetne podejscie do życia. Gratuluję. ;) Masz rację, człowiek, który ma bliskich jest bogaty, choćby nawet był największym nędzarzem na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze to doceniać to, co się ma. :) Masz niesamowite włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze to, co w sercu. Dobra materialne przemijają.

    OdpowiedzUsuń