poniedziałek, 28 marca 2016

Darmowe gadżety szkolne - Akcja społeczna dla dzieci!

Dostałam wiadomość od Mateusza Pawłowskiego, ucznia  klasy IV Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie. Mateusz ma 19 lat i jest osobą niewidomą. Współpraca bardzo mnie zaskoczyła, nie sądziłam, że istnieją takie akcje i w tak prosty sposób można pomagać! Chłopak zorganizował już 2 konkursy plastyczne dla dzieci. Jeden w 2015 roku pt. "Pieniądz przyszłości", a drugi w 2014 roku pt. "Kreatywne dziecko". W każdym konkursie wzięło udział ponad 700 osób!
Ale o co chodzi?
Akcja polega na obdarowywaniu dzieci gadżetami szkolnymi takimi jak linijki, zeszyty, plany lekcji, mini notatniki, naklejki oraz zakładki do książek. Wiadomo, że nie w każdej rodzinie się przelewa i czasem brakuje na takie, nie ukrywajmy - podstawowe rzeczy. Spieszcie się - liczba gadżetów ograniczona! :) Możliwość wysyłki.
Takie przedsięwzięcia przywracają wiarę w ludzi, prawda?
KONTAKT:
telefoniczny: 505 904 182

5 komentarzy:

  1. Świetna akcja! Brakuje osób które chcą bezinteresownie pomagać :/ Niestety, ale to super okazja żeby pomóc dzieciakom :)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa akcja, nigdy o takiej nie słyszałam, ale to dobrze, że ludzie chcą pomagać!

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tej akcji i jestem pod wrażeniem! To cudowne uczucie, kiedy widać, że istnieją jeszcze ludzie, którzy chcą pomagać w takich sytuacjach. Świetny pomysł z tą akcją i wierzę że uda się pomóc wielu dzieciakom!

    onlymery55.blogspot.com      

    OdpowiedzUsuń
  4. Super akcja! Nigdy o tej akcji nie słyszałam, ale w ostatnio brałam udział w Szlachetnej Paczce!

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, przywracają wiarę! Bardzo ciekawa akcja! Jetem mile zaskoczona :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń