sobota, 12 marca 2016

Nieidealna córka idealnych rodziców

Dwoje ludzi, którzy zawsze staną po mojej stronie, kochają bezwarunkowo. Mogą się złościć, mogą stracić do mnie zaufanie, ale i tak będę ich najukochańszym dzieckiem. Biegając w za dużej koszuli taty wywołuję tylko uśmiech na ich twarzach. Wspierają mnie w każdym momencie życia, doceniają  próby i starania, cieszą moimi sukcesami. Przeżywają porażki razem ze mną. Pomagają rozwijać pasję. Nieważne, ile mam lat, zawsze będę ich małą córeczką. Dzielą się wspaniałymi radami, doświadczeniem życiowym. Są tuż obok wtedy, kiedy ich potrzebuję. Tata nauczył mnie miłości do zwierząt. To z nim malowałam płoty i bawiłam się w kierowcę. Mama jest genialnym słuchaczem - mogę porozmawiać z nią o wszystkim. Opowiada porywające historie z własnego życia. Pokazała, że można zrobić coś z niczego. Idealni rodzice :)
Dzięki nim jestem, kim jestem. Otworzyli mi okno na świat i wszystko powoli pokazali. W domu nauczyłam się zasad kultury, zachowania. Z domu mam najpiękniejsze wspomnienia. Chwileczkę... A co to jest ten dom? Nie, nie mówię tu o budynku w którym mieszka parę osób. Mama, tata, brat, siostra. Niekoniecznie muszą być rodziną, to może być tylko tak ładnie nazwane. Często zdarza się, że ta grupa ludzi jest prędzej współlokatorami, a nie rodziną... Jedyną rzeczą, jaką ich łączy, są więzy krwi.
Możemy stać na pustkowiu czy w lesie, ale jeśli jesteśmy tam razem, to jest dom. Mój dom, miejsce, w którym czuję się bezpiecznie.
Rodzic nigdy nie chce twojej krzywdy. To jest prawdziwy najlepszy przyjaciel. Chciałabym, mając własne dzieci, wychować je tak, jak mnie wychowują rodzice. Włożyć w to całe swoje serce. Bo wiecie co? Mam najlepszych rodziców na świecie.
Piosenka dająca do myślenia...:
  
Masz dobry kontakt z najbliższymi? 

10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i piękny miś *-* urzekł mnie.
    Ta piosenka daje wiele do myślenia, zdecydowanie jedna z moich ulubionych.
    Serdecznie zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia. Fajny post :) Rodzicie naprawdę odgrywają ważną role w naszym życiu, szkoda tylko, że nie wszyscy mają ich tak wspaniałych jak ty.
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na post ;) Dobrze że doceniasz rodziców. W dzisiejszych czasach mało kto docenia i szanuję :) zapraszam do mnie
    http://sayaen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dobry kontakt z najblizszymi. Znam tą piosenkę i jest cudowna. Masz słodkiego misia *,* No i świetne zdjęcia :D Ogólnie świetny post!
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej cudny ten post i ty. Ja niestety nie mam takiego kontaktu z rodzicami.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zdjęcia! co do posta-rewelacyjny, zgadzam się w 100% :)
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz wspaniałych rodziców! Uczą Cię życia, dzięki nim Twój świat nabiera cudownych barw! Przykre jest, że nie każdy ma tyle szczęścia, więc doceniaj, że do Ciebie los tak się uśmiechnął ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jacie ! Takich właśnie postów szukam !! Wspaniały post!!
    angelll-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że pokazałaś rodzicom ten post, jeśli nie to koniecznie pokaż a napewno się wzruszą i podziękują ci za te słowa. To super, że łączy was taka miłość. Pozdrawiam
    I zaoraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rodzice zawsze chcą dla nas jak najlepiej, sa naszymi aniolami :)
    Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń