środa, 16 marca 2016

Nie potrzebuję Cię

Nie potrzebuję Cię. Idź stąd. Co ty tu dalej robisz?!..Dobra, wygrałeś. Tak naprawdę nie dam rady bez ciebie. Nawet nie waż się mnie zostawiać. Nie teraz. Wyobrażasz sobie codzienność bez wspólnego śmiechu, rysowania po rękach, przytulania i pocieszania? Bo ja nie. Potrzebuję kogoś, kto w odpowiednim momencie kopnie mnie w tyłek i krzyknie w twarz "ogarnij się!". Odbierze telefon o 2 w nocy, bo nie mogę zasnąć. Nie pozwoli mi się smucić. Będzie skakał na mnie z zaskoczenia i słuchał moich krzyków przerażenia. Cierpliwie znosił moje zrzędzenia. Taka osoba chyba nazywa się przyjaciel.



Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać.

-Podziękuj temu na górze.
-Ten na górze zesłał mi ciebie.
(M.M = W.W)  
Spotkałeś na swojej drodze osobę, którą uważałeś za przyjaciela? Na początku było super. Rozumieliście się bez słów, były wspólne wygłupy. Twój "anioł" zaczął potrzebować twojego wsparcia. Byłeś ciągle, nie mogłeś go zostawić. Bez wątpienia bardzo mu pomogłeś. Ba, nawet podziękował. Cud, miód i orzeszki po prostu.
A co było, gdy ty miałeś problem? "Yyy... nie mam czasu, nie martw się..." Tak, dzięki. Nagle stróż znika tak szybko, jak się pojawił. Możesz zapomnieć, że miałeś przyjaciela. No chyba, że przypomni sobie o twoim istnieniu gdy będzie cię potrzebował. Normalka.
Masz zamiar odejść tak szybko? Odejdź już. Zbyt bardzo się do ciebie przywiążę... 
Marysia na YT! Co ja tam robię? :D 
PIERWSZY FILMIK  

 [...]Nagłówki krzyczą jakim trzeba być
Co musisz w sobie zmienić by osiągnąć sukces
Wczoraj ci dali jedną rade, inną dają dziś
Więc ja ci mówię: zostaw ich, otwórz swoją furtkę
Każdego dnia pracuję trochę nad sobą
Lecz nie zamierzam już nigdy zabijać się żeby być idealnym
Za dużo we mnie życia, ze mnie jest człowiek nie robot
Jestem niedoskonały i przez to unikalny"

5 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia! ;)
    A co do Fałszywych przyjaciół przekonałam się o tym wiele razy, żyję nadzieją, że kiedyś na prawdę trafi mi się przyjaciel od serca 💕 ale jak wiadomo nadzieja umiera ostania..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam dosc zawierania przyjaźni
    jak sie ktos pojawi i bedzie w tym szczery i oddany to bede sie cieszyła
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... mam nadzieję, że długo bd znosić Twoje zrzędzenia ❤
    Śliczne fotki =D ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem raczej aspołeczna, więc przyjaciół dobieram baaardzo ostrożnie i na szczęście nie trafiłam jak dotąd na nikogo fałszywego ;).

    pozdrawiam, powergirl22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne masz włoski! :)
    Nie wierze w przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń