wtorek, 12 kwietnia 2016

"Kocham cię my polish queen"

*Spam zdjęć*
Nie komplementuj mojego ubioru. Nie pisz co chwila, sprawdzając, czy wszystko u mnie w porządku. Nie tańcz ze mną w deszczu. Nie pożyczaj swojej bluzy. Nie dawaj mi kwiatów (wolę czekoladki) Nie strzelę focha, jak zapomnisz o jakiejś dacie, rocznicy, urodzinach, czymkolwiek. 
Tylko co? Tylko mnie kochaj.
Nie chcę być planem B
Znam swoją wartość i nie jestem zabawką.  Nie taki był twój plan? O, jak przykro!
Księżniczka? Zobacz, nawet trzy.
Mogłabym zacząć pisać: ,,Uśmiechnij się" ,,chwytaj dzień" ,,patrz pozytywnie" ,,będzie dobrze" (choć powtarzam te rzeczy codziennie) nie napiszę tak. Pszczółki, kwiatki i nektar. Nie mogę zmusić cię do uśmiechu, ale mogę sprawić, żeby pojawił się na twojej twarzy!
Nie potrzebuję księcia na białym koniu... W zasadzie wystarczy mi sam koń.

6 komentarzy:

  1. Śliczne jesteście, świetne zdjecia :) A co do posta - super

    zapraszam --> http://izkaelo.blogspot.com/2016/04/care-of-my-hair-beauty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się wpis, jest bardzo ambitny i wartościowy! Trzecie zdjęcie jest cudne! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie śliczne włosy <3
    Super zdjęcia! :D
    aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest napisany w bardzo ciekawy sposob. Nigdy jeszcze nie widzialam wpisu w takiej postaci :)
    Super zdjecia! :)

    Pozdrawiam i zaprasxam do siebie:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taki styl pisania. Aż przyjemnie patrzeć na te wszystkie słowa :D Zdjęcia też super! Na początku w sumie nie byłam pewna czy nie jest to tekst piosenki i w sumie nadal nie jestem, ale i tak mi się podoba xD
    Zwłaszcza fragment o księciu na koniu - genialny! ♥

    Pozdro xx
    onlymery55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń