niedziela, 17 kwietnia 2016

Norma?


Wszyscy znamy te teksty. Wiemy, że każdy z nas jest oryginalny, niepowtarzalny i wyjątkowy. To jest piękne. Mimo to wciąż oglądamy się na innych. Ten ładniejszy, zabawniejszy, doskonalszy... Nie spełniamy oczekiwań. Swoich oczekiwań.
Przez całe życie dążymy do ideału. Jak można dążyć do czegoś, czego nie ma? 
Są wśród nas wegetarianie, weganie, homoseksualiści, ludzie przeciwko lub za aborcją, pracujący w rzeźniach, w fundacjach, po prostu różni. Nawet bardzo. Zależy nam na akceptacji. W wyniku różnych poglądów wychodzi wiele wojen i kłótni. Z jednej strony coś zupełnie normalnego, z drugiej zabójcy, chorzy psychicznie i nie wiadomo co...
Czy każdy musi afiszować się swoim podejściem do świata i życia od razu po przedstawieniu, albo co gorsza, oceniać światopogląd kogoś innego?
Cześć, jestem Ania, nie jem mięsa.
Miło mi cię poznać, Lucjan, jestem homo.
Serio?
Informacje potrzebne do przeżycia?
Skoro ma to być zupełnie normalne, podchodźmy do tego zupełnie normalnie. Nie musimy wiedzieć że Monika spod trójki jest feministką, a Tomek nie wierzy w Boga. Jeżeli jakaś osoba bierze udział w programie telewizyjnym i jest w tej mniejszości, jeśli chodzi o orientację, KONIECZNIE trzeba o tym wspomnieć. Przecież inaczej nie byłoby show!
Interesuje mnie to, co sobą reprezentujesz, czy jesteś dobrym człowiekiem. Zaakceptuję cię. Nie rozumiem, dlaczego te powyższe  przykłady są, zdaje się, idealnym powodem do sporów. Nie możemy się we wszystkim zgadzać, przykro mi.
Inna=normalna
Nie potrzebujesz akceptacji innych. Potrzebujesz własnej akceptacji
Odnosząc się do normalności...
Filmik - Jak nie jeździć na fiszce?  

18 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia ❤
    A propo inności i wogóle-ona jest normalna w naszych czasach. Ludzie mogą ubierać się praktycznie we wszystko, robić praktycznie wszystko, mówić praktycznie wszystko... I może to będzie dziwne, ale normalne =)

    http://idowhatilike726.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    labei357.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądrze napisane :), piękna stylizacja. Inność jest w dzisiejszych czasach często wyśmiewana. Dlaczego ludzie nie mogą nosić czego chcą, mowić czego chca, żyć jak chca? Udziela sie wtedy presja grupy. Ja akceptuje każdego, bo chce aby mnie akceptowano :)
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zdjęcia. Szablon bloga bardzo fajny popracuj nad nim jeszcze troszkę, a będzie niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka jest niesamowita, zwłaszcza, że Rootzmans to zespół z mojego miasta ;) Bardzo ładna jesteś ;) I niesamowite są te twoje zdjęcia, a wyglad jest bardzo estetyczy! Zachwycił mnie twoj blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akceptując siebie, sprawiamy, że świat staje się dla nas lepszy.

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, szczegóły u mnie na blogu!

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto zaakceptować siebie, będziemy przecież spędzać czas ze sobą do końca życia (ha ha) super wpis

    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Akceptuje siebie :) Ciekawy wpis ! 💗

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to ujelas ;)
    W sumie tak w naszym rozumowaniu nie jedzenie mięsa i nie chodzenie do kościoła to coś innego bo odstaje od naszych reguł.
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tobą, trzeba trochę chociaż akceptacji
    cudowne zdjęcia, zawsze chciałam spróbować jazdy na fiszce ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak troche akceptacji nikomu nie zaszkodzi :D
    Super zdjecia

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia :) Obserwujemy i Zapraszamy tutaj --- > http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama kiedyś pisałam post, o akceptacji siebie, o tym, że inny nie znaczy gorszy. I to szczera prawda. Każdy ma swoje poglądy, które należy tolerować (pomijam rzeczy np; karalne). Śliczne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam i obserwuję ;**

    nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsza jest akceptacja samego siebie :) Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny wpis! :)
    Najważniejsze to zaakceptować samą siebie ze swoimi wadami i zaletami.
    Przecież każdy z nas jest piękny na swój sposób! <3
    Świetne zdjęcia!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się, że w wielu przypadkach z wiekiem przychodzi akceptacja :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post - dobrze rozpatrzony punkt widzenia :)

    Dziękuję za komentarz,
    www.turqsowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń