środa, 20 stycznia 2016

Ty NAPRAWDĘ słuchasz TAKIEJ muzyki?!

TAKIEJ, znaczy jakiej? :) 
Często słyszę takie komentarze podsuwając komuś jakąś piosenkę która bardzo mi się podoba. Bardziej mnie to śmieszy, no w końcu rap to nie muzyka, udowodnione naukowo. Sama słucham reggae i częściej rapu. Za to nie mam nic do ludzi słuchających disco polo czy popu. Po prostu disco to dla mnie muzyka do zabawy, a nie żeby słuchać tych piosenek na okrągło. Inaczej jest z rapem - jak jestem smutna włączam smutną piosenkę. I wtedy jest mi lepiej. Nie słucham "rozweselaczy"
 To parę utworów, które słucham  ostatnimi czasu ciągle: 

Popek x Matheo - Wodospady 


5 komentarzy:

  1. Ty NAPRAWDĘ słuchasz TAKIEJ muzyki?! Dostałam takie pytanie od każdej osoby która dowiedziały się, że lubie rap :) Szczególnie słucham B.R.O Sulina GM i jeszcze wiele innych :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też słucham rapu. W naszej szkole większośc słucha tego typu muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też min. słucham rapu, ale pytanie ty "ty naprawdę tego słuchasz ?" najczęściej słyszę gdy osoby z mojego otoczenia dowiadują się, że moją idolką jest Anna Jantar oraz, że słucham muzyki z lat 80,70 ubiegłego wieku
    Pozdrawiam :-)
    dalekooddzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boziuu kocham te nutki co podrzuciłaś *.* Ostatniej ostatnio słucham nałogowo <3
    Obserwuję :) :*

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również słucham rapu;)
    Obserwuję.
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń