piątek, 12 lutego 2016

Moc selfie


Selfie ostatnio stało się bardzo popularne. Co ja mówię, nie ostatnio! Cieszy się popularnością już parę lat. Wygodniej jest wyciągnąć telefon, który ma kamerkę z przodu  i uwiecznić jakąkolwiek chwilę z naszego życia. Nieważne, czy idziemy przez ulicę z koleżankami czy właśnie jemy obiad. Żeby zdjęcia były jeszcze ciekawsze często zasłaniamy sobie twarz ręką, robimy tzw. Victorię (gest zwycięstwa) Ucinanie sobie przynajmniej 50% twarzy to normalka. Fotka ze zdziwioną mina i podpis "takie tam z zaskoczenia" nie powinna wzbudzać kontrowersji. Przynajmniej mamy pewność, że tak uwieczniona chwila nie będzie nudna. Był taki okres w moim życiu, że robiłam sobie tysiąc dwieście selfie dziennie. Co z tego, że 3/4 z nich wyglądało identycznie! Potem jakoś mi przeszło... Wolę jak ktoś stoi za aparatem. No chyba, że chodzi o głupawkę z przyjaciółmi - wtedy miliard selfie z głupimi minami jest na porządku dziennym! :) Ale później oglądając takie zdjęcia można się pośmiać :D

Lubisz sobie robić selfie?

11 komentarzy:

  1. ja selfie robie sobie rzadko. twoje ładne :)
    mypink-glasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem uzależniona od zdjęć, szczególnie z przyjaciółmi! :D Ale najczęściej się przy tym wygłupiam haha

    pozytywnikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie nadążam za trendem selfie i nie robię sobie dużo zdjęć. Właściwie to ostatnio w ogole nie fotografuje siebie. Chyba za stara na to jestem :D Fajny, pozytywny post! :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rowniez kiedys miałam manie na robienie sobie zdjeć przednia kamerka, Hahah, No ale w końcu mi przeszło. :)
    Tekst swietnie napisany, przyjemnie sie czyta- mowię szczerzy, bo wszystko przeczytałam. :)
    Śliczne zdjecia. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja często robię selfie z przyjaciółmi, ale na większości się wygłupiamy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz rzadko robię sobie selfie. Jedynie z przyjaciółmi. Kiedyś robiłam je często, ale mi przeszło.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja często robię selfie , szczególnie ze znajomymi :)
    foreverdreamblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam B612 i robienie sobie selfi! <3 Chyba to już choroba :p

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię robić selfie, ale to co piszesz to prawda

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham robić selfie, fajne fotki.
    Było by mi miło jak byś wpadła na
    mojego bloga i zostawiła po sobie
    ślad. Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń