czwartek, 30 czerwca 2016

Czternastolatka

Rok temu też pojawił się wpis, kończyłam 13 lat. Minął rok, zmieniło się wiele rzeczy... Podsumujmy.
Już za mną te drętwe stanie przy śpiewaniu "sto lat". Uff! Przyznajcie się, kto to lubi? :D
Co się zmieniło?
  •  Zawarłam wiele nowych przyjaźni. Wcześniej mieliśmy dwie klasy: A i B... Nie były one zgrane, wręcz przeciwnie! A teraz, gdy poznaliśmy się lepiej, okazało się, że nie jest tak strasznie. Dopiero teraz zobaczyłam jakie naprawdę są osoby, z którymi codziennie od paru lat mijałam się na korytarzach. I wiecie co? Są super!
  • Rozwijałam swoje zainteresowania - pisanie, fotografia. Blog od ferii zaczął się rozwijać, z czego się bardzo cieszę.  Jeszcze nie wiem jak to zrobię, ale zbiorę sobie na tą lustrzankę, haha. Dam radę! :P Ponadto zaczęły interesować mnie też inne rzeczy - języki obce, psychologia.
  • Zaczęłam rozumieć trochę te "dorosłe życie". Widzę, jakie problemy mogą mieć dorośli, jak sobie z nimi radzą, na czym to wszystko polega. Nauka życia... jakkolwiek to brzmi!
  •   Stałam się bardziej otwarta na ludzi. Nie boję się podejść, zagadać do kogokolwiek. Uwierzcie, życie w przekonaniu "a co jeśli on mnie wyśmieje?" "czemu ona się na mnie patrzy?!" "na pewno mnie nie lubi..." jest ciężkie. Im bardziej jest się otwartym na innych tym bardziej oni cię akceptują. Czuć się tak, jakby cały czas było się wśród "swoich" :D
Ten rok był genialny. Następny będzie jeszcze lepszy. Wierzę w to. Tymczasem...WAKACJE!!! Musimy wykorzystać je jak najlepiej, odpocząć. No i kibicujmy Polakom, bo to już nie byle co! Biegnę przed telewizor, wam radzę to samo! :)

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że ten rok był dla Ciebie taki owocny :)
    życzę udanych wakacji i dalszych zmian na lepsze :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo się u Ciebie zmieniło przez rok, oby tak dalej!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. To super, że jesteś bardziej otwarta, też kiedyś miałam takie wrażenie że inni będą mnie źle oceniać itd. Bez takich uprzedzeń żyje się o wiele lepiej ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione wszystkiego najlepszego! To dobrze, że przez ten rok wprowadziłaś w swoje życie tyle owocnych zmian. Życzę powodzenia w kupnie wymarzonego aparatu, z własnego doświadczenia wiem, że wcale nie jest to taka prosta sprawa, pamiętam jak chodziłam po domu i zbierałam wszystkie groszaki walające się po kontach, a później rozmieniałam je w sklepie, hahaha.
    Szkoda, że Polska wczoraj przegrała, przyznam, czułam tą nutkę rozczarowania, ale moim zdaniem i tak daleko zaszliśmy. :)

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci wszystkiego najlepszego, a z roku na rok będziesz osiągać coraz więcej:)
    ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń