niedziela, 12 czerwca 2016

Koty, całkiem sporo kotów

      

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.
~
 Nagle świat zaczął ode mnie wymagać bycia kimś innym niż dotychczas.


Język może ukryć prawdę, oczy- nigdy.
~
Nie warto atakować szczęścia, napadać na niego znienacka, kraść, zamykać w klatce. I tak siłą go nie utrzymasz, a jeśli będziesz wciąż walczył o jego obecność, to i tak będzie bezużyteczne.
~
Tylko ona widziała mnie w stanie opłakanym i zapłakanym - z pokręconymi od wilgoci włosami, rozmazanym tuszem, z zaczerwieniałymi policzkami i podkrążonymi oczami, w starym dresie i kapciach z dziurami. tylko ona potrafiła otrzeć mi łzy nie używając do tego chusteczki. tylko ona skopała by tyłek każdemu frajerowi który by mnie dotknął. tylko ona ma tak samo zrytą banię jak ja. tylko ona wie o mnie wszystko i tylko ona tego nie wykorzysta. tylko ona - przyjaciółka.
Z przo­du są ci, którzy do tyłu się nie oglądają.
~ 
Gdzie kierować wzrok, gdy jest Ci wszystko jedno?
~
 Nie możesz być naprawiony przez tą samą osobę, która cię zepsuła.
~
- A czy lubi pani kłamać?
- Kłamać? Nie, bo to trzeba pamiętać.
Jeśli któregoś dnia poczujesz, że chce ci się płakać. Zadzwoń do mnie... Nie obiecuję, że cię rozbawię, ale mogę płakać razem z tobą. Jeśli któregoś dnia zapragniesz uciec, nie bój się do mnie zadzwonić... Nie obiecuję, że cię zatrzymam, ale mogę z tobą pobiec. Jeżeli któregoś dnia nie będziesz chciał nikogo słuchać. Zadzwoń do mnie... Obiecuję być wtedy z tobą i być cicho. Ale jeżeli któregoś dnia zadzwonisz i nikt nie odbierze... Przybiegnij do mnie szybko. Mogę cię wtedy potrzebować.
Jaki jest najlepszy sposób, w jaki można komuś okazać swoją miłość? - Sercem. Po prostu kochać kogoś całym sobą. Nie drogimi prezentami, niespodziankami, wyjazdami, kolacjami w restauracjach, włoskim winem, pieniędzmi. Wystarczy kochać kogoś bez reszty. Oddać mu całe swoje serce. Zaufać. Być z kimś i być dla kogoś. Widzieć trochę więcej niż siebie i swoje mniemanie, widzieć tego człowieka, to uczucie. Każdego dnia pragnąć go na nowo, inaczej, w lepszy sposób. Tęsknić sekundę po rozstaniu. Wierzyć zawsze i walczyć bez względu na wszystko. Miłość nie wymaga wielkich poświęceń, nie wymaga cudu, nie oczekuje ofiar. Miłość miłością do drugiego człowieka, miłość uczuciem trwałym, miłość wiecznością, miłość uwielbieniem, miłość fascynacją. Żeby kochać wystarczy mieć serce, żeby być kochanym wystarczy to serce okazać. Nie trzeba nic więcej. Ani pięknych oczu, ani ponętnych ust, ani wyrzeźbionego brzucha, ani figury modelki. Serce. Miej serce. 
~
 Nigdy się nie powstrzymuj. Bądź pewna czego chcesz od życia, mów co czujesz i nigdy nie obawiaj się być sobą. Nie zważaj na to co myślą inni. Żyjesz dla siebie, nie dla nich.

4 komentarze:

  1. Post taki prawdziwy. Może zabrzmi to egoistycznie, ale na 1 miejscu powinniśmy stawiać swoje szczęście. A co do kotków- Cudowne! :3

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty są przepiękne a do tego mają swój taki "charakter" :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koty - sama mam w domu dwa :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń