piątek, 29 czerwca 2018

Szesnastolatka

Przypał jak zwykle ;) ↑↑↑
16 wishes? 😏🎂

♡ Cześć. Minęło kolejne 365 dni. Jedno z ważniejszych: ukończyłam gimnazjum - dziesięć lat nauki w jednej szkole i nagle bach, po wakacjach zacznie się coś zupełnie nowego. Dopiero podczas pożegnania dotarło do mnie, że skończyło się coś, co już nigdy nie powróci. To były naprawdę ciekawe lata, będę bardzo tęsknić. Dodaję fotki, które powstały podczas tworzenia różnych szkolnych projektów, bo dobrze się przy tym bawiłyśmy! Poza tym na długo zapamiętam Zieloną Szkołę, ile się tam działo, ojeeeju, niesamowita przygoda! Zżyliśmy się ze sobą jeszcze bardziej. Jest też jedno zdjęcie robione w dniu egzaminów - pierwszy poważny test. Sądzę, że jednak... Podeszłam do niego ,,zbyt poważnie", byłam tak przerażona... Z biegiem czasu nabieram dystansu :) 
♡ Zaczęłam pisać wiersze. Dlaczego nie robiłam tego od zawsze? ;p Sprawia mi to mnóstwo frajdy i satysfakcji, tak łatwiej odnajdywać mi się w słowach. To taka moja ,,perełka" codzienności. 
♡ Rzucam, rzucam, rzucam, rzucam... I wcale mi się nie nudzi, a wręcz przeciwnie! Mam coraz więcej motywacji, pomysłów, no i jak się okazuje - możliwości. Bardzo się cieszę. Niby zwykła szklana butelka, ale... Flair is everything🍾 Chcę to robić w życiu!
♡ Rok temu niebieskie końcówki, to teraz trzeba było zaszaleć jeszcze bardziej - fioletowo. Chociaż kolor jest już o wiele słabszy, dalej cudeńko haha ;) Fajnie, że w liceum można mieć tęczową głowę...
♡ We wrześniu w moim domu pojawił się pies, Lady, o której pisałam już wcześniej. W maju urodził się Morgan, dzięki niemu mam okazję trochę ogarniać jakoś te małe wredoty, czyli trzy kucyki - Baśkę, Kajtka i Morgana. Zwierzaki to ważna część w moim życiu! 
♡ Były też złe momenty. Bardzo złe. Ale warto o tym wspominać w internecie? Myślę, że nie. Robię swoje, mam cudownych ludzi wokoło. Nie wiem, co bym bez nich zrobiła.
 Życie dopiero się rozpoczyna... Enjoy!



1 komentarz:

  1. ,,16 wishes"? Widzę tutaj związek z filmem Disneya z Debby Ryan w roli głównej. :D Swego czasu go lubiłam.
    Może tutaj zaczniesz publikować swoje wiersze?
    Ja nigdy nie byłam na zielonej szkole. ;(
    Piękne te fioletowe włosy! <3 Tez miałam też kolor na głowie obok wielu innych...

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=QUYTipTUlJk&t=1s

    OdpowiedzUsuń